طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

  • ۰
  • ۰

اردوی مدارس

در هر اردوی مدرسه، از 25 الی 100 دانش آموز شرکت می‌کنند. علاوه بر آن مسئولانی از مدرسه نیز به همراه آن ها خواهند بود. بنابراین انتخاب سرویس اردو مدارس بسته به تعداد بسیار مهم است. ما در آموت بهترین خودرو ها و اتوبوس دربستی برای اردوی دربستی مدرسه را ارائه خواهیم کرد. این سرویس ها با رانندگانی کاملا باتجربه، سبب امنیت عزیزان شما خواهند بود. این سرویس برای سفرهای روزانه ، چندروزه، هفتگی و ... قابل استفاده است. اتوبوس دربستی مدارس بسته به تعداد روزهای اجاره، تعداد نفرات، میزان مسافت طی شده و ... دارای کرایه های متفاوتی است. به همین جهت آموت سفر پارسه برای ارائه سرویس اردوی مدارس کارشناسان خبره ای را در نظر گرفته است که در خصوص کرابه اتوبوس دربستی مدارس هر سوالی داشته باشید را پاسخگو خواهند بود و در خصوص رزرو سرویس مناسب به شما مشاوره ارائه خواهند کرد تا به راحتی و بدون کوچکترین خطا، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره رزرو سرویس اردو مدارس با شماره زیر در ارتباط باشید.

قوانین و مقررات سرویس اردو مدارس
انواع اتوبوس، مینی بوس، ون و یا سواری هایی که برای حمل و نقل کودکان استفاده می شود، باید دارای اساسنامه و شماره ثبت اختصاصی باشد. خودروهای معرفی شده باید مجوز رسمی از مراجع ذی ربط داشته و رانندگان شرایط لازم برای سرویس را دارا باشند. شرکت تاکسی روز ارائه کننده خدمات ویژه برای سرویس اردو مدارس است. برای اجاره خودرو های بدون راننده، سرویس های درون شهری و برون شهری، می ‌توانید جهت برخورداری از این ویژگی ها با کارشناسان سایت تاکسی روز در ارتباط باشید.
مجوز رانندگان سرویس مدارس
رانندگان سرویس اردوی مدارس با توجه به نوع تیپ خودرو باید گواهینامه مناسب را دارا باشد. دارا بودن حداقل ۲۳ سال، شرط لازم بوده و همچنین مواردی مانند عدم سوء پیشینه و گواهی صلاحت صلاحیت رانندگی برای خودرو های دانش‌آموزان نیز از موارد مهم جهت انتخاب راننده برای سرویس اردوی مدارس است. تمامی قوانین و مقررات مربوط به خدمات مدرسه پارسه گشت رعایت می شود.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی