طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

  • ۰
  • ۰

سامانه رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه امام خمینی برای رفاه مسافریم محترم و سفیران عزیز شرکت در حال آماده سازی و پیاده سازی اپلیکیشن بر روی سرور است. از طریق این سامانه رزرو آنلاین مسافرین قبل از پرواز ویا یک هفته قبل از سفر می‌توانند خودرو خود را رزرو نمایند. ارائه خدمات تاکسی به صورت آنلاین به معنای ارائه خدمات تاکسی در طول شب و روز، بدون توقف ۲۴ ساعته در ۷ روز در هفته است. خدمات رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه امام به مسافران امکان می‌دهد تا در هر زمانی که نیاز دارند، تاکسی را بخوانند. برای استفاده از این خدمات، شما می‌توانید به اپلیکیشن شرکت آموت سفر پارسه مراجعه نمایید.

در سایت آموت سفر پارسه گشت، پس از پر کردن فرم رزرو تاکسی فرودگاه امام قیمت به صورت آنی و آنلاین محاسبه شده و به شما نمایش داده می شود. کرایه شما با توجه به انتخاب های شما تعیین می شود . بنابراین با دقت فرم رزرو تاکسی فرودگاه امام را در سایت پر کنید . به طور مثال در انتخاب نوع خودرو، مسافت، رفت و برگشت، تعداد افراد، تعدا چمدان ها و غیره دقت بفرمائید.در شرکت اموت سفر پارسه گشت خدمات تاکسی فرودگاه امام قیمت های خود را به صورت قانونی و زیر نظر تاکسیرانی تعیین می کند. بنابراین به شما اطمینان خاطر می دهیم که هیچ یک از خدمات پارسه گشت قیمت و نرخ کرایه هایش بالاتر از نرخ مصوب نمی باشد.

  • ۰۳/۰۱/۰۷
  • شیما زارعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی